sobota, 17 sierpnia 2013

Pierwsze koty za płoty ..

Witam Was Kochani
w ten sobotni (w Liverpoolu deszczowy) dzionek 
Moje ambitne plany lepienia z masy solnej spełnione połowicznie. Dlaczego ?
Ponieważ nie mam jeszcze odpowiednich farbek :( 
Ale coś tam wylepiłam, wypiekłam, ozdobiłam i ślę..
 Cóż nie jest to szczyt moich marzeń, ale początek jakiś musi być :) 
Od czegoś muszę zacząć.
Dziś chcę spróbować wylepić aniołka, zobaczymy jak to będzie..
Powiem Wam, że masa solna to jest dzieło sztuki.


Wczoraj do późnej nocy oglądałam Wasze prace..
Matko i córko jak Wy kobietki to robicie????
Nie wiem, kiedy dojdę chociaż do połowy tej drogi..:(

To co poniżej w pierwszej wersji miało być kwiatkiem , cóż mało to kwiatka przypomina, ale cały czas sobie powtarzam, że dopiero się uczę .


A to serduszko :)


A to litereczka D jak Dumna posiadaczka bloga :)


A tu następna literka 



i następna ..



A na koniec trochę uśmiechu :) 


Wszystkie prace oprócz uśmiechowej świeczki zostały wykonane z masy solnej, proporcje według Waszych przepisów.. 
c.d.n......
Powiem tak, co innego zobaczyć na obrazku Wasze piękne prace, a co innego spróbować zrobić podobne..
Dopóki nie wzięłam masy do ręki byłam pewna, że pójdzie jak po maśle. no cóż..niekoniecznie tak jest. Jakieś ruchy koślawe, coś odpadło, a coś wyszło inne niż wyjść miało. Ale za to ile śmiechu było, hiihihihi :)
Grunt to umieć śmiać się z samej siebie :)
Oooo, a ja się uśmiałam wczoraj i dzisiaj..
Aż się boję, jak zacznę tego aniołka ..
Pozdrawiam Was Kochane 



5 komentarzy:

  1. Świetnie Ci poszło:) Ja na razie tylko podziwiam Wasze dzieła i jakoś obawiam się przybrania się do masy solnej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że Happy Day i wszystko idzie coraz lepiej i łatwiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeee.. no co Ty chcesz ??? Piekne literki Ci wyszly i jak ladnie ozdobione!!! Jestem pelna podziwu ,jak na pierwszy raz re - we - la - cja!!!!Wierze w Ciebie i widze, ze rosnie nam nowa gwiazda masy solnej :) Por=tencjal i zdolnosci masz :):) A reszta samo przyjdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potencjal mialo byc ;-) sorki za literowki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję... Z takimi komentarzami to tylko sie chce więcej i więcej tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń