wtorek, 20 sierpnia 2013

Przemiłe spotkanie z Izą :)

Kochani moi :)
Chciałam pochwalić się, jak to wczoraj miło spędziłam czas. 
Byłam na kawce u Izy 
i powiem Wam, że było super :)
Poznałam rodzinkę Izy, sympatyczniutkiego synka Alexa 
i przeuroczą Alę :)
Zobaczyłam cuda jakie Iza tworzy, jestem pod ogromnym wrażeniem jej talentu :)
Mało tego, to jeszcze dostałam prezenty, które dumnie już u mnie wiszą w domku :)
Tabliczka z napisem Home --->

 Oraz śliczne zielone serducho 
Iza bardzo mi sie u Ciebie podobało, masz cieplutki dom i super dzieciaczki :) 
Męża nie zdążyłam poznać, ale będzie na pewno ku temu jeszcze okazja :)

A dziś wieczorkiem zapraszam na bloga, zobaczycie to co tygryski lubią najbardziej :) 
Czyli moje kolejne próby opanowania masy solnej :)
Na razie pokażę Wam mój warsztat do malowania .
Oczywiście to jest wersja "przed" malowaniem ;)


2 komentarze:

  1. Dziekuje slicznie za tak mile przedstawienie mojej skromnej osoby :):) Jest mi bardzo milo :):) Ciesze sie,ze Cie poznalam, jestem pewna,ze spotkamy sie jeszcze nie raz ;-) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza , taka przemiła , no niech ktoś spróbuje napisać coś złego o Niej:) Tylko pozazdrościć, że tak blisko mieszkacie. Od Izy można się wiele nauczyć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń